Instagram
torsdag 23 oktober 2014

Högt upp i luften där svalorna bor

I morse fotade vi faktiskt en 'dagens' som jag glömde visa. Det var lite bråttom så det blev nog under en halv minuts fotande och så springa iväg för att hinna till jobbet. Det blev precis två som funkade, annars var det udda miner och stängda ögon.. tur att det gick överhuvudtaget :)
Den där skinnjackan är mitt bästa plagg just nu, blir lyckligare var gång jag har den eftersom den var så billig. Tröjan med svalorna är från Sheinside, precis lagom varm nu när det börjar bli lite kyligare (och jag älskar svalorna!). Jeans från Gina och väskan från accent (tror jag). 
Nu ligger jag på soffan med matkoma efter att ha värmt köttfärssoppa för tredje dagen i rad. Soppa är världens enklaste storkok ju, bara att dryga ut med vatten och krydda om man vill att den ska vara längre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins