Instagram
fredag 17 oktober 2014

En regnig fredag i oktober

Paraply - Lisbeth Dahl. Jacka - Only. Sjal köpt i Milano någonstans. 
Känns som att det regnat något kopiöst i två dagar nu. Idag på jobbet spenderade jag dagen ute, plaskandes i vattenpölar och dansandes i regnet till klassiker som 'Mamma mu', och 'ketchup ska prutta'. En riktigt grym dag faktiskt för hur ofta kan man fjanta runt på det viset? 
jo rätt ofta i mitt fall faktiskt :)

Sen slutade arbetsdagen redan då, och jag och Skejtaren begav oss på lunch på Texas Longhorn istället. 
Alltså jag hade kunnat äta halloumi hela dagen, varje dag. 
Så shoppade jag lite. Dels lite minigrejer i pastell som jag kan visa lite senare, och ett spel som fick mig att börja gapskratta inne på designtorget som ska användas redan i kväll. Ska visa det sen också, så mycket jag kan av spelandet i alla fall. Det kan mycket väl bli lite väl.. ehh.. olämpligt haha. Inte något för den pryde detta spelet alltså :)
 Inne på min innergård är det så färgsprakande vackert just nu att jag inte kunde motstå att plocka lite. Tänker att det ska bli lite höstpyssel av de vackra löven. Det ser i alla fall riktigt bra ut i mitt huvud, så ska vi se hur det funkar rent praktiskt också.
 Nu kanske jag får ta en tupplur. Om kvällen ska bestå av gott sällskap och gamenight så är det nog uppskattat om jag inte somnar i soffan efter ett halvt glas rött. 
Det är ju trots allt fredag.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins