Instagram
måndag 13 oktober 2014

Business as usual

 Det lönar sig att bo ihop med en man som vill få allt gjort omedelbart. Det känns verkligen som att vårt liv kom i ordning på nolltid. Ett par dagar av kaos, med ikea möbler över hela lägenheten, men den perioden var överstökad rätt snabbt. Under tiden som jag sprang runt i Turning Torso förra söndagen passade Skejtaren på att få upp tavellister i köket. 
Och där huserar nu kokböcker, och för tillfället kokosmjölk också av någon anledning. Och ja, en liten samling med vin.. Jag var i tyskland för några veckor sedan och man kan väl säga att vinförrådet är välfyllt nu, så pass att lite får stå på bordet i väntan på att drickas upp (kan för övrigt rekommendera Lagunilla, ett väldigt gott Riojavin, ett av mina favoriter). 

Så nu har vi rätt mycket vardagslunk här hemma faktiskt. Jobba, laga mat, städa, dona, kolla på tv.. Jag ska komma igång med träning igen snart tänkte jag.
Business as usual liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins