Instagram
tisdag 23 september 2014

Värme i höstkylan

Alltså igår var nog första dagen denna hösten som jag frös, och kände att den riktigt kalla och bitande hösten hade anlänt. Första dagen jag tog fram mössan på jobbet, och kände att det verkligen var hög tid att dra fram alla stickade tjocktröjor och koftor... och kanske (eller förmodligen) shoppa lite nytt. Har faktiskt aldrig varit den som har tights eller leggings tidigare, men plötsligt är det allt jag vill använda, det är ju så skönt! Som att ha mjukis hela dagen, och det bästa att ha till är ju lite långa koftor eller tröjor. 
Och nu får de som sagt gärna vara lite tjocka och varma.
Hittade ett gäng när jag surfade på Sheinside som jag gärna haft hemma hos mig i (den nästan obefintliga) garderoben i den nya lägenheten. Speciellt förtjust i den rosa tröjan med svalor på.. Så himla söt! Inte alls dumma priser heller. 
1. Grå tröja. 2. Pastellig kofta. 3. Färggrann kofta. 4. Grafisk kofta.
5. Svart enkel klänning. 6. Supersöt fågeltröja. 7. Ljus tröja med djup ryggurringning. 8. Vinröd tunika
9. Zigzag leggings. 10. Fejkläderleggings. 11. Randiga leggings.
Jo. Men idag drar jag fram höstkläderna och hoppas att de värmer nu när hösten visat sig från sin mest ruggiga sida. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins