Instagram
onsdag 24 september 2014

Vad dagarna består av

Denna vecka kan officiellt kallas flyttarveckan. Den vecka som är ganska fullspäckad med tankeverksamhet och fysik aktivitet från tidig morgon till sen kväll. Från att först jobba åtta timmar som vanligt och sedan gå hem och packa, slänga, organisera och fixa i lägenheten innan den officiella flytten på lördag. Vilket dessutom innebär att bära ned möbler och flyttkartonger som fyller en bil innan vi beger oss hemåt till den lilla nya lyan istället. 
Väl hemma i den nya lyan måste vi ju bära upp allt till tredje våningen vilket brukar bli ett antal varv upp och ned för trappan. Efteråt vill jag mest däcka på sängen, helt utslagen efter dagen. 
Skejtaren har energi kvar då av någon anledning, så då packar han upp. 
Jag klarar inte av att tänka så långt, så jag sysselsätter hjärnan med tv och angry birds, känns lagom ansträngande för mitt trötta huvud då.. 

Lördag. Då ska allt bli klart. Det ser jag fram emot. 
Lördag alltså. 
Det är då det händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins