Instagram
måndag 8 september 2014

När det blir som julafton i september

Jag har äntligen hängt på det här med Glossy box. Kunde inte låta bli när jag såg att de sålde ut gamla lådor för halva priset.. Så jag köpte ett par gamla, och startade en prenumeration. Så inom loppet av några veckor fick jag tre sånna här julklappsliknande paket. Med prassligt silkespapper, fint snöre och fullt med överraskningar. Hur bra som helst. Speciellt för en sådan som mig som egentligen inte har någon koll på krämer och skönhetsmärken.. jag hittar det jag gillar och så stannar jag vid det, annars kanske man råkar ut för felköp och det orkar jag inte med.. 

Så nu får jag testa, läppstift, puder, massageoljor, ansiktsmasker, mascaror och sminkborstar. och så vet man aldrig vad man får, vilket jag älskar! 
Det som sker här hemma annars är hyfsat alldagligt. Packa ned hela hemmet systematiskt, rensa, packa, slänga, städa, organisera, adressändra och allt annat som hör flytten till. Det är inte många dagar tills det är flytt, typ tre veckor... 
crazy cat är vad det är. 

1 kommentar:

  1. Men Tjohej! Grattis till flytten och må ni bli lyckliga, du och skejtaren! Fast det är ni ju redan! Grattis och kram

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins