Instagram
torsdag 7 augusti 2014

What a girl wants

Jag fick frågan för någon vecka sen om vad jag önskar mig när jag fyller år.. och den är alltid så svår den frågan tycker jag. Oftast vill jag ha saker som är lite för dyra för att någon annan ska behöva köpa det till mig, då sparar jag hellre pengar själv för att inte besvära någon med det. Men det är ändå lite kul att tänka efter, vad jag egentligen hade velat ha. Så jag gjorde ett litet önskekollage, med en blandning av dyrt och billigt. Helt enkelt lite grejer som jag gärna hade ägt inom en snar framtid. 
Två 70x100 ramar som jag alltid glömmer köpa - Ikea. En fruktskål i koppar - Royaldesign.se. En morgonrock för hösten och vinterns kyliga morgnar - Beachhousecompany.se. Steltontermos, antingen den pastelliga som är lite billigare eller den i koppar som är lite väl dyr ;) - Royaldesign.se
Sen är jag ju lite pepp på detta med träning nu, började med mitt första träningspass på länge igår på Nordic Wellness och det är så skönt att vara igång! Jag vill ha mer mer mer! :) och lite mer träningskläder gör det hela ännu roligare ju! Dessa Tights från Gina Tricot gillade jag. Tycker det är så vanligt att se bara svarta tights överallt så lite färg och mönster vill jag hellre ha.


------------------------------------------
Och så har vi en vinnare i tävlingen om presentkortet på Belysningsdesign.se
Grattis säger vi till Denise Karlsson! Du har mail!

1 kommentar:

  1. Tack snälla du!! Otroligt kul & en perfekt födelsedagspresent idag, tack :)) Kram, Denise

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins