Instagram
fredag 8 augusti 2014

Vad ni kan lära av mina fel

Handtvättsprogrammet på tvättmaskinen är inte det samma som att faktiskt tvätta för hand. Att tvätta för hand går till och med snabbare än att tvätta i maskin. Speciellt när det gäller min favorit bh från La Leia som nog är den dyraste och bästa jag någonsin köpt. 

Det är en sak om man handlar bh på hm eller kappahl, dem slänger jag in i maskinen i en tvättpåse. Men en pansar-bh från wonderbra som är det bästa som hänt boobsen sedan de kom till är värd mer än att tumla runt i en maskin. 

Dessutom går pansaret i sönder. 
Så nu har jag en favorit-bh som knakar och är lite mindre bekväm, eftersom jag var lite bekväm och slängde in den i maskinens handtvättprogram. 
Så en ny wonderbra från La Leia vill jag också ha när jag fyller år. Om inget annat får jag unna mig själv (och flickorna) det. 
och aldrig, aldrig, aldrig mer tvättmaskin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins