Instagram
onsdag 20 augusti 2014

Höstmys i sängen

När det gäller att göra det mysigt och höstligt hemma tänker jag oftast först på nya sängkläder, och kanske lite mörkare och tyngre gardiner just i sovrummet. Det är ju där man ska mysa in sig allra mest så det känns logiskt för mig att förändringen börjar där. Mitt sovrum just nu är ju väldigt mycket vitt på vitt på vitt (och lite lite ljust grått) så jag hittade lite favoriter bland de olika nätshopparna som skulle passa hos mig.

Hur brukar ni göra hemma när hösten kommer?
Eget kollage med bilder från Ikea.se, hm.se, Jotex.se och ellos.se

1 kommentar:

  1. Man borde verkligen satsa på nya sängkläder oftare med tanke på vilken skillnad det faktiskt göra. Så sugen på lite murriga i linne till hösten. :)

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins