Instagram
fredag 22 augusti 2014

Äntligen arbetsfredagdag!

Ja idag tar jag mig tillbaka till jobbet en sväng. Det känns fortfarande väldigt mycket i ryggen, men jag var och blev knådad igår och fick bekräftat att det ännu en gång är samma problem som det alltid är med min korsrygg; en disk som är på vift. Så nu vet jag hur det ska hanteras och framför allt hur sjukdomsförloppet ser ut. Om jag gör mina övningar, så är det bra igen efter helgen. 

Idag är det dessutom studiedag på förskolan, så det är planering helt utan barn, och även om jag saknar mina knattar väldigt mycket så är det inte så praktiskt att de bara når mig upp till knäna... 
Så en riktigt mjukstartad arbetsvecka som börjar på veckans sista dag. Sen ikväll bär det av på middag hos hos nygamla vänner. 

Det är som alltid, sjuuuukt skönt att det är fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins