Instagram
tisdag 8 juli 2014

Sommarlovssömn

Det är så skönt med dagar när man inte har något man måste göra. Igår satt jag länge på balkongen och tittade på blixtar och hoppade till då och då av de extrema knallarna som följde. Det är så mysigt och romantiskt med åska tycker jag, och att sitta ute i bara klänning eftersom det är riklig sommarvärme trots att regnet öser ned. 
Riktigt mysigt med de regniga sommardagarna också. 
Och det bästa hittills med denna semestern (som bara varat några dagar ännu) är sömnen. Att gå och lägga sig tidigt med vetskapen att jag kan vakna när jag vill, jag trodde jag skulle vända på dygnet direkt, men det är väl kanske något med att bli vuxen det där, att värdesätta sömnen och vilan så mycket mer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins