Instagram
tisdag 1 juli 2014

Semester i sikte

Jag är så peppad på semester nu alltså. Bra tre arbetsdagar kvar! Den sista veckan känns alltid så evighetslång, men på fredag är det min tur att vinka av kollegorna och ta en paus i fyra hela veckor! 

och det som känns riktigt skönt, är att ingenting är förutbestämt. Allt som ska göras kan planeras samma dag, spontana utflykter, goda restaurangbesök, mysiga picknickar, vad som helst. Jag kan sova till lunch om jag känner för det, vända på dygnet och vara uppe och se på serier på netflix tills klockan fyra på natten när ögonlocken blir blytunga. 

Vad fan vi vill. När fan vi vill. 
Jag dör så skönt det kommer bli!

2 kommentarer:

  1. Vilket fint foto!

    Ååh jag bil också ha semester NU! Jag har fyra arbetsdagar kvar men det känns ju som en evighet :P

    SvaraRadera
  2. Finaste Irisen!
    En flaska vin och massor av prat! Vi borde ha en halvårsuppföljning….
    Kramar i massor och hälsa mannen <3

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins