Instagram
måndag 28 juli 2014

När man har det så bra att man glömmer fota

Så har mina senaste dagar varit. Så pass trevliga att jag inte haft kameran framme särskilt mycket alls. Att bada på Lomma beach i solnedgången, när havet är fullt av röda maneter. Att strosa runt i Köpenhamn en dag som egentligen är alldeles för svettig. Att spontant ge sig ut och dansa en hel sommarnatt efter att ha ätit räkor och lyssnat på Danne Stråhed i gott sällskap på Malins balkong. 
 Och det roliga slutar inte här heller. Jag har en veckas semester kvar, och denna vecka är egentligen den som är mest fullspäckad. Just nu är jag uppe tidigt då jag om ett par timmar blir upphämtad av Susanna och Amanda, och då ska vi bege oss till Hjörneredssjöarna i Halland och paddla, fiska och tälta. Just det får ni följa via instagram (@alladagarskaos) eftersom jag inte riskerar att ha med mig en dator som åker i sjön när vi paddlar :)
Men håll gärna ögonen på bloggen idag, för jag tänkte dra till med en tävling här för att fira att det är en veckas semester kvar (allt är bra nog att firas!) där vinsten är lysande, bokstavligt ;)

Så ta hand om er i hettan, glöm inte solfaktorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins