Instagram
tisdag 29 juli 2014

För den som känner sig lite rebellisk

Jag minns för många år sedan när jag jobbade inom hemtjänsten en sommar. När jag sprang upp och ner i trappor för att besöka vårdtagare stötte jag på brevbäraren som just skickat upp ett tiotal ikea kataloger med hissen upp till översta våningen. Med flera timmar kvar på mitt arbetspass blev jag alldeles ivrig att få komma hem och slänga mig på soffan med denna lektyr som man längtat så efter! 

Men sen kom jag på att man kan ju faktiskt fuska lite ;)
I vanlig ordning väntar Ikea med att släppa katalogen i Sverige, medan den är ute i vissa delar av världen för allmän beskådning. Så om ni känner er lite rebelliska och vill tjuvtitta innan lanseringen i augusti kan ni alltid klicka HÄR. Annars kan ni göra som många andra och lyssna på ikea katalogen på deras svenska hemsida HÄR (vilket de inte alls gör så mycket reklam för på själv hemsidan, tog lång tid att hitta denna länken märkligt nog..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins