Instagram
söndag 6 juli 2014

En piggelin semesterfirare

Jag startar visst semestern med att vara piggelin också. Jag som såg fram emot alla sovmorgnar har spärrat upp ögonen redan halv åtta och känt ett kaffesug.. bara att dra sig upp ur sängen och starta dagen då alltså! Visserligen gillar jag den tiden på morgonen, där allt är tyst och kroppen har mycket energi för att skriva, så om semestern fortsätter såhär kan jag känna mig nöjd.

Igår tog vi vårt pick och pack (mest i form av blommor då) och åkte hem till skejtaren. Eftersom vi båda bott hemma hos mig ganska länge då det är närmare till jobbet för oss båda valde vi att bo hemma hos honom nu när vi är lediga då det är mer centralt, och det är skönt för honom att komma hem helt enkelt. Så igår efter att vi sprungit upp och ned med ikeakassar fulla av pelargonior och palettblad åt vi thaimat, och avslutade det hela som ni ser nedan. 
 Med glass (jordgubbar tillkom också efter att bilden togs), var sin drink (drinken heter Naughty, jätteenkel att göra och supersomrig!) och ett avsnitt Sommar med Ernst på datorn som fått följa med ut på den varma balkongen. 
Sen somnade jag på soffan framför en Bond film redan vid 22 tiden.. Kanske är därför jag är så piggelin idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins