Instagram
söndag 6 juli 2014

En ledig sommarstil

Det har varit riktigt bra väder i Malmö de senaste dagarna. Till och med så pass att jag som alltid är så rädd för att frysa, vågat lämna hemmet utan att ha med mig en kofta i väskan 'ifall ifall'. 

Så jag fick ett litet ryck och kikade på pinterest efter hur jag vill se ut i sommar. 
Vida kjolar och klänningar med plats för pastamagen, klara färger, platta skor, sköna hattar och brillor. Mycket casual, ibland lite fancy. Men mest avslappnat och svalt. 
Alla bilder finns på mitt pinterestalbum Fashionista, och alla källor hittar ni även där om ni bara klickar på bilderna. 

Gå in och kika, jag rekommenderar det. Timmar kan dock gå förlorade när man sitter och hittar album efter album av vackra kläder, storslagna hem och vackert fotograferad mat. 
Som bomull för själen är det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins