Instagram
måndag 21 juli 2014

Denna ljuva sommarvärme

Alltså jag hade inte kunnat vara mer nöjd med dessa vädergudar. Det är så himla varmt och skönt ute, så pass att jag, jag som alltid fryser och är världens största badkruka, gladeligen har slängt mig i havet flera gånger (okej oftast promenerar jag i lite försiktigt...). Jag kan inte riktigt förstå att hälften av semestern redan är över, det blir en liten stresskänsla av det vilket gör att jag nu vill börja planera mer saker. Att komma iväg lite så det känns lite mer som att det verkligen varit fyra hela veckor innan allvaret börjar åter. 
Så idag ska det i alla fall badas. Jag beger mig till Lindängsbadet med Malin och Elin, så blir Malins barn avlämnade där också efter ett tag. Jag ska simma längder har jag bestämt, denna arma kropp, framför allt rygg och knä, har farit lite illa av min sommarlovslättja så den behöver nog lite rörelse. 
Sen vill jag grilla, sova över på slott, åka på spa, campa, fiska, shoppa i köpenhamn och bada lite mer. Det lär man väl hinna med på två veckor eller? 
jag ska kanske sätta fart då..

Hur har ni det i sommarvärmen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins