Instagram
torsdag 17 juli 2014

Den bästa sortens barnkalas

Det kanske snarare kan kallas familjekalas än barnkalas visserligen, men upplägget är det absolut bästa. Igår var vi i Smyge för att fira min brorson Adam som fyllt hela nio år (say what..?) och det gjordes med ett så kallat frukostkalas. Gästerna (i detta fall mina föräldrar och syskon med respektive) dyker upp vid 11 tiden och får frukost/brunch serverad, efter frukost finns det ofta tårta och/eller glass. Så kan man spendera någon timme med att jaga barn i trädgården, hoppa på en studsmatta eller fota roliga ungar som äter glasspinnar innan man beger sig hemåt och har hela dagen framför sig. 
Det är liksom en riktigt bra start på dagen helt enkelt!

Nåväl, här kommer en bildkavalkad på ett gäng glada och somriga ungar, vilket också är ett bra sätt att starta dagen om ni frågar mig. 
 Kalasets bokstavliga höjdpunkt för mig när Adam försökte få mig att flyga så högt han kunde. Jo det var ju ett tag sen jag stod på en sån där.. men jag hade gärna ägt en, för vilken rolig träningsform egentligen, jag var ju helt andfådd efter bara några minuters hoppande :)

1 kommentar:

mitten

Senaste pins