Instagram
torsdag 5 juni 2014

Att be om lite assistans

Jag brukar inte tävla så mycket på nätet längre, men häromveckan tipsade Frugan om en tävling som fick mig att tappa andan lite. Vinsten är att man får åka till en vingård i Italien, utveckla ett eget vin som tillfälligt kommer säljas på systembolaget, och så får man 10 000 kr som arvode för det 'arbetet'. 

Jag då. 
som älskar vin. som älskar Italien. 
Passionerat. 
Detta vill jag vinna. 

Så det jag vill är att ni hjälper till litegrann. Allt ni behöver göra är att gå in HÄR och rekommendera mig på ett eller annat vis (förutsatt att ni gillar mitt vinförslag såklart), antingen via twitter, google+ eller Facebook. 

om jag vinner lovar jag att rapportera utomordentligt från resan, så att ni får känna att ni är där med mig! 

Kram på er och ha en fin dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins