Instagram
söndag 25 maj 2014

En kväll av svalka

Efter en dag av solsken är jag lite röd och varm. Vi åkte och hälsade på min kära mor idag efter att vi röstade och satt i gassande sol i en blommande trädgård i flera timmar. Kameran lämnade jag i bilen av någon anledning, den bara glömdes bort helt och hållet. Mamma fick ett gåvobevis för en säker förlossning från Plan Sverige, och sticklingar från den där rosa växten vi har som jag inte vet vad den heter (men som växer som ett ogräs). 
Så nu väntar en kväll av svalkande. Mina armar är varma och röda och behöver massor med fukt, det i form av Apolivas Body soufflé som jag fick i samband med Apotekets bloggpanel. Samtidigt som jag plockar lite här hemma, och kikar lite på valvakan. 

Ohyggligt spännande det där med EU-val måste jag säga. Trots att jag inte är så värst politiskt intresserad så hejar jag liksom lite extra på the underdogs, som miljöpartiet eller Fi, fastän jag inte röstade på någon av dem. Huvudsaken för mig är att rasisterna hålls tillbaka, sen är resten mindre viktigt. 

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig helg, stort tack för att du gett bort en säker förlossning!
    Vänliga hälsningar,
    Ulrika på Plan

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins