Instagram
måndag 26 maj 2014

Billigt bikinitips

Jag älskar att köpa bikinis. Hoppas verkligen att värmen håller i sig så jag får anledning att använda dem ofta denna säsong. Det jag gör mest av allt är att jag köper lösa delar, och matchar dem lite hur jag känner för just då. De på bilden är nog favoriterna nu, verkligen massor med färg!
De två underdelarna köpte jag på intersport häromveckan, 38 kr per del, ett riktigt kap! Överdelarna är sedan förra året, den fransiga från Gina tricot och den andra från Zara. Det blir så mycket billigare på detta sätt och så får jag så många fler alternativ. Ett tips är att köpa delar i slutet av sommaren, på midsommarrean som ni kan använda nästa säsong också. 

på detta sätt har jag nog ett tjugotal kombinationer nu, om inte fler. 
jag har som sagt väldigt många bikinis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins