Instagram
tisdag 8 april 2014

Manliga tänder

Så jag tänker som såhär. 
När jag borstar mina tänder så är det ju så mycket rosa moln, ponnyhästar och fjärilar som trängs i mitt badrum. Detta är ju ingenting som en man kan tolerera. Tänk vad hemskt om rosendoften och glittret skulle hamna på en manlig kropp och förnedra honom under hela hans tuffa arbetsdag!

Pepsodent har fixat biffen! 
Och då menar jag bokstavligt!
Pepsodent White now har en ny variant som är speciellt utformad för män och smakar tydligt av blodig oxfilé. Doften av olja sprider sig snabbt i badrummet och gemytliga bieffekter av tandkrämen är tätare skäggväxt, djupare röst och lite större muskler.

(OBS! kvinnor bör se upp innan de använder tandkrämen då bieffekterna inte passar in på den stereotypa kvinnan)
Eller? 
Whats the deal?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins