Instagram
måndag 28 april 2014

Fördelen med att sälja lägenhet

Att sälja lägenhet är jobbigt, väldigt jobbigt. Numera måste hemmet helst ständigt vara redo för visning, vilket innebär att det gärna ska vara lite onaturligt städat mest hela tiden. När man som jag är ganska stökig av naturen är det lite av en ansträngning. 
 Men fördelen är blomsterprakten. Det finns inget som gör ett hem så levande och vackert som levande blommor. Det är ju självklart därför de är en klockren del av ett hems försäljning. De tillför färg, doft och liv till ett hem och helst hade jag köpt nya varje fredag. Jag är dock för slarvig för de med, brukar glömma hur bra jag mår av blommor och spenderar pengar på annat istället. 
 Det blir nog annat nu faktiskt. Upptäckte vid min senaste blomshopping att jag köper en hel bukett för tjugo kronor på torghandeln. Så när jag köpte fyra buketter blev det egnast jättemycket blomsterprakt!
Det är så jag har det nu i alla fall. Ett överdrivet städat hem med älskade blommor som livar upp färgerna. 

Trots det jobbiga är det helt underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins