Instagram
måndag 24 februari 2014

Vårtecken

Så i morse när jag promenerade till jobbet strax innan klockan åtta kom jag ihåg att jag idag skulle jobba länge, till halv åtta ikväll rättare sagt. Med det i åtanke är detta ett sånt där inlägg som skrivs efter denna långa arbetsdag med helt tom hjärna som mest av allt vill lägga upp fötterna, se på Big Bang Theory, slösurfa och planera allt vettigt jag kanske kan hinna med och orka göra imorgon, som jag hade tänkt göra idag. Som att styla lägenheten, dammsuga mitt nya golv och eventuellt smeka det lite ömt eftersom det gör mig så lycklig.. 
Men ikväll ska jag som sagt inte göra många knop. Så här har ni ett par bilder som sammanfattar hur våren kommit till Malmö. Det är rätt så kallt och friskt, men solen, soooolen! Det är helt makalöst vad vackert det är med vårsol när man inte sett den på så länge. 

Och något underbart som vårsolen för med sig: 
fototimmar!

1 kommentar:

  1. Det blev en lång dag... men härliga bilder!

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins