Instagram
torsdag 20 februari 2014

Spraybonanza

 Jag går lite bananas just nu med mina sprayburkar. Det är ju fantastiskt roligt att så enkelt kunna förändra detaljer som redan finns i hemmet, och för att inte tala om ekonomiskt! Det senaste färdigsprayade var ett av mina rådjurshorn som jag vunnit på traderaauktion. Igår var det lite fler grejer som fick kopparfärg, och då även droppar på mitt trallgolv och balkongbord när jag var i farten, men det slits nog bort.
Nu är det i alla fall Torsdag. Jag sitter med mitt kaffe och snabbdricker lite då jag egentligen måste göra mig klar för jobbet (det är på gott och ont för tidsoptimisten att bo så nära arbetsplatsen..). Det ända jag har i huvudet dock är vad jag ska spackla, silikona och spraya när jag kommer hem igen. Jag har liksom lite av ett renoveringsryck nu, efter att det vilat lite så kommer lusten tillbaka och allt ska göras på en gång! 

Och imorgon är det fredag vilket är än mer underbart!

1 kommentar:

mitten

Senaste pins