Instagram
måndag 10 februari 2014

Spray och koppar - en kärlekshistoria

 Jag hade inte kunnat vara lyckligare åt att det är plusgrader. När det är plusgrader kan man spraya grejer, och jag kan gå lite bananas med burkarna jag köpte förra veckan. En detalj till badrummet som blev klar igår är hängarna. Eftersom där ändå är hål  kaklet efter just dessa gamla hängare, som nog hängt där sedan femtiotalet kändes det rätt att låta dem vara kvar. Men då de var i någon tråkig metallfärg som helt enkelt inte gjorde något för mig valde jag att spraya dem i koppar.
På bilden nedan ser n hur det såg ut före. Vill inte visa den bilden överst för de andra är finare och gör sig bättre i början av inlägget helt enkelt :)
Små detaljer återstår så ska jag visa bilder på badrummet i sin helhet (så gott det går.. ett väldigt svårfotat rum..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins