Instagram
onsdag 25 december 2013

En längtan till nästa år

 Jag längtar redan till nästa år. Jag är en sucker för nya starter, att börja komma i form, sätta nya mål för ett nytt år med nya möjligheter. För mig känns det som ett år där jag kan lämna mycket som hänt detta året bakom mig och verkligen börja om på ny kula.

Nu händer det ju,
nytt jobb, ny lägenhet, ny kärlek, nytt år, nytt liv, nya möjligheter.
Bild: Sköna hem (hemma hos Anna-Malin med bloggen Helt enkelt)
Något jag framför allt tänker på till en början är nya renoveringsmöjligheter. En vän till mig som har en renoveringsfirma har varit här och kikat på köket och efter jul och nyårshelgen väntar jag på en offert som jag ser fram emot. Tanken på ett helt nytt kök, med högre diskbänk, mer arbetsyta, diskmaskin och ännu en gång mer arbetsyta får det att rycka i mina äggstockar.

Precis som bilden ovan får det att rycka i dem. Vitt, rått, skandinaviskt, med ett par eames stolar inslängda i mixen. 
Mina äggstockar går bananas.

2 kommentarer:

  1. Så härligt! Med nytt år och ny start!
    Jag längtar som en galning… Kanske kommer jag och pussar "gott nytt", om jag bara hänger hemma på nyår!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig all lycka 2014. Verkligen.Jag gör det Iris. Tack för en härlig blogg och "go for it 2014"
    (själv ska jag försöka göra detsamma med min bedrövliga blogg)

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins