Instagram
måndag 9 december 2013

--- 100 ---

Detta blir Alla Dagars Kaos hundrade inlägg. Känns stabilt en sån här otroligt vanlig måndag när jag gjort storkok av någon slags chili con carne, hämtat julklapparna på posten och bråkat med en enträgen urinvägsinfektion som till mitt förtret lyckats överlista en antibiotikakur.

I mina fönster har det blivit lite blomsterprakt. En pelargon har fått flytta in, och några färggranna sticklingar av något slag. Det är inte mitt hittepå då jag är fullt medveten om att jag inte ens är ljusgrön på mina fingertoppar, men där är en man i mitt liv som är lite bättre än mig på sånt där ni vet.. vattna och sånt..
Vackert är det i alla fall, hoppas att sticklingarna tar sig ordentligt för tydligen blir de rätt stora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins