Instagram
fredag 1 november 2013

Fredagsmorgonmys


Jag sitter här i soffan med tända ljus runt omkring mig och funderar lite kring livet innan jag måste göra mig i ordning för jobbet. Riktigt mysigt de dagar jag orkar ta mig upp lite innan jag måste börja stressa iväg, inte för att jag gör något speciellt utan bara för att ta en lugn start.

Och det är alltså den förste november idag. Helt otroligt vad tiden går fort nu, att de redan skickar kataloger med julpynt och att även Ikea hade plockat fram massor av dekorationer till jul. Jag har inte riktigt kommit så långt i tanken ännu. Jag sitter mer och funderar kring vad jag ska ha på mig idag, och hur halloweenkostymen kommer bli på lördag..
Något mer blogginlägg kommer jag nog inte hinna med förrän på söndag. Ikväll bär det av på after work hos en kollega vars födelsedag ska firas, och så kommer jag inte sova hemma ens, utan ha hela halloweenpackningen med mig över natten och sen möta Böddi innan det är dags att spöka ut sig och gå på fest. Alltså ganska hektiskt.. Men jag finns på instagram som @Alladagarskaos och ska uppdatera er om läget där med festförberedelser och Böddi-piffande och allt vad det innebär :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins