Instagram
torsdag 14 november 2013

En mystisk man som ger mig ost

Vet ni, jag har tänkt mycket på det här med gränser i bloggvärlden sedan denna nya blogg skapades. Samtidigt som jag vill dela med mig av alla aspekter av mitt liv så måste jag behålla en del privat och hålla en viss gräns för att skydda mig själv. Men jag vill ju dock vara öppen med vad som händer i mitt liv, så nu ska jag istället vara lite kryptisk och hemlig samtidigt som jag lägger korten på bordet.

Jag har träffat en man. Men han får förbli lite mystisk i ett tag. Han är i alla fall en sådan som vet att han ska laga mat åt mig för att få mig på fall, och att han får extrema pluspoäng om maten innehåller ost, ost och mer ost. Så det där med dietandet blir lite halvdant... ska börja träna mer istället och hitta på någon medelväg med ätandet.. för det är ju sjukt mysigt nu i början av ett förhållande när alla kvällar är fredagsmysiga på sitt sätt.
Kvällens middag: En slags burritospanna hittepå a' la Mystery man med tortillas och en herrans massa ost. yumyum alltså.
Så en mistery man är alltså en slags cliffhanger ni får ha hängandes här ett tag. Nu har ni i alla fall lite koll på vad jag pysslar med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins