Instagram
onsdag 23 oktober 2013

När en ljus framtid möter höstmörkret

Igår jobbade jag hela dagen, där av bristen på inlägg.. kände inte riktigt att jag hade så många ord att dela med mig av när nedvarvningen började vid halv åtta. Jag misstänker att ljuset, eller rättare sagt bristen på ljus påverkar min ork lite. Istället för att nyttja kvällarna åt att fota, städa och renovera har jag sakta men säkert hamnat i tryggt förvar i soffan, med mysbelysning och oftast mysigt sällskap. Förhoppningen är att jag snart vänjer mig vid omställningen snart och återfår energin och orden trots mörkret. 
För i teorin är jag ju full av liv och lust. Jag var på banken idag och kunde stolt visa upp att jag minsann ökat värdet på mitt hem med hundra tusen på bara några månader, och de kunde då organisera om mina finanser så de är mer fördelaktiga för min plånbok. Värderingen och bankbesöket är väldigt peppande, jag får mersmak av sånt här, när jag hittat något jag är riktigt bra på. Nu är det bara att fortsätta, att öka värdet ännu mer och att ge lägenheten den kärlek den förtjänar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins