Instagram
torsdag 17 oktober 2013

Morgonrutin vs. snooz

Gårdagen blev minsann helt utan inlägg, inte på grund av att viljan inte fanns utan snarare för att jag blev lite halvt utslagen på soffan med magkrämpor av den kvinnliga sorten efter jobbet. Så jag somnade tidigt och lyckades därför till och med komma upp i god tid idag. Något jag inte gjort på ett bra tag. 

Det är verkligen dumt egentligen att jag prioriterar att snooza femtioelva gånger istället för att gå upp, dricka kaffe, se på nyhetsmorgon, blogga och göra mig i ordning i lugn och ro. När jag väl kommit på fötter är det ju jätteskönt, men när man ligger där och faktiskt ska slå upp ögonen känns det ju stört omöjligt.. Så jag är lite nyfiken på era vanor nu, hur dags lägger ni er? Hur dags vaknar ni? Hur mycket hinner ni med på morgonen? 

Dela med er :)

2 kommentarer:

  1. Jag somnar oftast 21.30 - 22.00 och går upp 6.30 - 6.50. På morgonen hinner jag fixa mig, äta frukost och ibland ta typ disk etc. Allt för mycket stress fixar jag inte men sådär lagom där jag ändå vet att jag inte bara kan hasa mig runt utan måste fixa på. Jag har tåg/buss att passa.

    Ha en bra dag!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Snoozar,snoozar,snoozar och sedan stressar jag järnet! Förr var jag morgonpigg men ju äldre jag blir ju tröttare blir jag på morgonen. Haha hur ska det sluta?

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins