Instagram
måndag 21 oktober 2013

Måndagens köksinspiration

 Ny vecka och det innebär nya tankar kring fortsättningen här hemma. Visst att nästa steg bör vara att köpa lister till golvet.. och ja, det är precis det jag ska göra för annars blir det nog aldrig prioriterat.. Men jag är ju inte av den sorten som bara lever i stunden.. jag planerar, känner efter, inspireras och ändrar åsikt ungefär fjorton gånger innan jag faktiskt sätter ned foten. 

Så nu spånar jag kök, igen. Små kök där allt jag vill ha får plats, framför allt en diskmaskin och gott om arbetsyta för alla goda middagar som jag älskar att laga.
Bild: Stadshem
Köket ovan har en del av det jag vill ha, dock saknas lite arbetsyta.. men det är fint och har inbyggd diskmaskin och gott om skåp och lådor. Det passar nog inte heller riktigt med det lantliga stuket i min funkislägenhet, men ändå.. inspirationen är fantastisk, och det är tegelväggen med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins