Instagram
tisdag 1 oktober 2013

Adjö till fulfurun

 So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye säger jag till det sista spåret av fulfuru som finns i mitt hem just nu. För några månader sedan vann jag färg från Jotun för femtusen kronor, och några av dessa burkar kommer nu till användning (löste in presentkortet hos Järnia i Toftanäs och hela det besöket är ett inlägg för sig). Först kvistlack, sen häftgrund och sen färgen som ska vara pricken över mitt furufria hem!
 Så det är lite som sker var dag, och det är ju redan oktober så tur är väl det.. med lite tur och massor med skills bör jag väl vara klar att slappna av lite till jul! Tur är det att jag ändå alltid vill bjuda hem folk.. det som planeras nu är ett oktoberfestligt dinnerparty av något slag.

Men det som sker just nu är tolv timmars väntetid på att kvistlacken ska torka. 
o denna väntan. denna ständiga väntan.

1 kommentar:

  1. Hej fina =) Ohhh så snyggt det kommer bli. Är lite jobb men som du säger. Sen kan du njuta.
    Ja jisses, snart dags för jul med *hihi* Vart tar tiden vägen undrar jag. Kramen

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins