Instagram
lördag 14 september 2013

Välkommen in i köksskåpet

 Har länge tänkt visa er hur jag gjort inne i mina köksskåp. Det första jag gjort efter att ha flyttat in var att måla insidan av skåpen, och att pigga upp dem med en härligt pastelligt grön i bakgrunden och på hyllkanterna. Visst att skåpen oftast är stängda, men det är trevligt med en liten surprise när luckorna öppnas tycker jag. Sen är det nu mycket roligare att handla grejer till köket, då det blir en del pastelliga grejer som passar ihop med färgen.
 Vattenglasen i fina färger kostar nio kronor stycket på Ikea, vilket är ekonomiskt då jag redan lyckats krossa två av dem...

 Små koppar och fat med söta blommor och fåglar har jag hamstrat lite när jag varit på loppis, att allt är udda gör mig ingenting, det är det som är charmen.

Bilderna på mina skåp passar ju fantastiskt fint in i bloggens färgtema också måste jag säga, 
de är godis för ögat dessa pasteller.

1 kommentar:

  1. Åh så fint! Önskar att min man var lite mer med på noterna när det gäller karameller :)

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins