Instagram
fredag 6 september 2013

Mitt shoppingdilemma

Jag har nog surfat runt överallt på nätet efter möbler till nya lägenheten, det som behövs ska ju vara praktiskt, prisvärt och självklart jättesnyggt. Något jag fastnat rätt mycket för är sortimentet på Jysk, och nu är jag i valet och kvalet om jag ska slå till på lite möbler. Det dumma är att de har lite specialpris på dessa grejerna fram till den 8 september, men det kan vara liiite häftigt för plånboken att slå till på alla möbler på en gång trots rea...

Matbordet är ju det jag behöver som minst just nu, men nog det jag mest av allt vill ha för det var ju riktigt tjusigt :) 

Dessa shoppingdilemnan alltså... Det är ju inte lätt alltid. 


1 kommentar:

  1. Var inne på jysk igår och hittade en superfin bänk som jag skulle vilja ha i hallen istället för den som är där nu =) Hoppas du hittar något fint och praktiskt =) Kram

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins