Instagram
torsdag 12 september 2013

Jakten på den perfekta skänken

Det är inte lätt detta. Jag är på jakt efter den perfekta skänken till vardagsrummet, den som kommer tillåta mig att packa upp ur de sista flyttkartongerna här hemma och få lite mer ordning och reda. Skänken som är max 40 cm djup (tyvärr föll den från Jysk bort pga det..), inte kostar skjortan, har stängd förvaring och som sväljer en hel del. Jag har hittat ett par på Ikea, men jag är inte helt hundra. Visserligen har jag alltid gillat plåtskåpet, men det kan vara lite opraktiskt med dörrar som öppnas så långt utåt då mitt matbord kommer stå i vägen..

Har ni några bra tips på inköpsställen som kan passa?

En sak är säker i alla fall. Det händer mycket nu. Jag har varit så sjukt effektiv de senaste dagarna (vilket syns på det oprioriterade diskberget som samlats i köket..) och till helgen ska golvet på plats i hallen. Min hall som inte har så mycket naturligt ljusinsläpp och för tillfället mörka trista golv ska lysas upp ordentligt. Jag riktigt längtar efter att få se skillnaden, och känna den oslagbara känslan av nytt golv under mina nakna fötter.

1 kommentar:

  1. Ikeas plåtskåp är okey, men om du ska förvara något tungt ovanpå är det dåligt. Skåpet buktar då och blir svårt att öppna, annars är det smidigt att kunna låsa - om man förvarar sånt man vill ha "hemligt"

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins