Instagram
söndag 22 september 2013

Färgglad köttfärs, check!

Helgen springer iväg med rasande fart. Detta trots att den kändes lite extra lång då jag spenderade fredagen på after work med trevliga kollegor, helgen känns alltid lite längre när man utnyttjat fredagskvällen tycker jag. Lördagen spenderades sedan med att måla stolar, ta in blommor från balkongen som ska övervintras och klippa stackarna som inte fått vatten på ett tag (woops..) och så provmålade jag en tröskel i grå färg istället för vit som jag tänkt från början vilket visade sig vara ett mycket bra drag då de nu smälter in i golvet mer.
 Sen blev det lite lyx framåt kvällen då en väldigt kär vän lagade färgglad köttfärssås åt mig (med mina färgglada köksredskap i min färgglada le creuset gryta!) och vi lyckades förtära nästan ett kilo godis framför The time machine på netflix.

Till min stora lycka har jag köpt en ny penna till min skrivtavla och kan nu börja checka av och stryka över allt eftersom grejerna blir klara. Det är något så härligt med att skriva listor alltså, det är bland de bästa jag vet!

Jag vet att jag är lite sen med att visa helheter här på bloggen. Men jag vill så gärna visa ett helt färdigt sovrum, då det snart är helt klart! Jag ska bara få upp lite gardiner och piffa lite, sen kommer bildkavalkaden!

1 kommentar:

  1. Älskar också listor! Det finns väl inget bättre (jo...det gör det nog iofs...) än att få stryka saker på sina listor! :)

    Och jag håller med dig om Miley videon....rätt tveksam faktiskt... Jag vill inte vara någon moraltant, men ändå....kan ingen bara styra upp den här tjejen?! Hon är ju duktig!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins