Instagram
måndag 9 september 2013

En vilohelg för kameran och inspirationen

Denna helgen har kameran fått vila. Trots att jag haft gott om saker för mig så känns det ibland som att det behövs lite distans för att få inspiration igen. Inspirationen behövdes nog både för fotandet, bloggandet och renoverandet som legat lite på is den senaste tiden. Det mesta i renoveringsväg som skedde i veckan var att några köksstolar målades (det tar tid det där när jag måste vänta åtta timmar innan jag kan måla en andra gång...).
Fredagens vackra middag. Underbart med kräftor!
Nu känns det i alla fall som jag fått mig en liten spark i baken. Morgonen känns lite kall och rå, vi går mot mörkare och kyligare tider och jag vill kunna mysa ner mig i soffan utan att känna skuldkänslan i bakhuvudet som säger att jag egentligen hade kunnat göra nytta.

Så nu är det hallen som ska få sig en omgång, eller rättare sagt många omgångar. Många omgångar färg, en omgång golv, och en omgång nya hallmöbler som grädde på moset. 

Heja måndag, 
nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins