Instagram
tisdag 20 augusti 2013

Kvällslektyr och mardrömsbadkar


Äntligen! Idag kom den och gav mig en rejäl spark i baken och fick mig att vilja ta mig till ikea och shoppa billy bokhyllor en timme innan de stänger, medan jag fortfarande har träningskläderna på och precis har påbörjat att skrubba badkaret. Jag åkte inte, får behärska mig lite.. men faktiskt, jag är helnöjd med årets katalog. Har skummat lite ännu och ska lusläsa ikväll. 
 Nu blir det att råskrubba badkaret med allehanda starka medel för att se om jag slipper emaljera om hela karet.. Om jag lyckas ska ni få se på några ganska upprörande före-bilder. Men de visas bara om jag har några efterbilder att visa också, annars är det bara bilder på ett fult badkar på min fina nya blogg.. och det kan jag ju inte stå för..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins