Instagram
fredag 30 augusti 2013

Ett rastlöshetssymptom i hela vardagsrummet

Jag har ju varit hemma sedan i onsdags.. Febern gick ned igår, och då kickade rastlösheten in, och även ryggvärken från att ha legat stilla alldeles för länge.. jag är inte byggd för vila, jag är byggd för att pyssla. Så hostandes och snörvlandes tog jag mig en promenad till färgaffären två kvarter bort och inhandlade lite färg att utnyttja för att fördriva tiden och få något vettigt gjort. 

och resultatet?
Jo, nu har jag ju ett vardagsrum fullt med nymålade trämöbler som blir dammtorra om först fyra timmar... och ett sovrum vars golv är fyllt av allt som fanns i dessa lådor. 

Kaos alltså. 
Precis som det ska vara.

1 kommentar:

  1. Hittade hit via Sköna hem. Vilken härlig blogg du har. Jag känner igen mig i att vara sjuk men att det spritter i kroppen, behovet av att göra något kreativt :) Ha en fin helg! Mvh Miriam

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins