Instagram
torsdag 15 augusti 2013

En smart gåva till grisen

 Jag fyllde ju år igår. Är numera inne på mitt tjugoåttonde levnadsår och känner att det kommer bli en suverän ålder faktiskt. Jag valde att inleda den med att köpa en enorm födelsedagspresent till mig själv. Tanken var egentligen att bara köpa en vanlig blygsam tv, jag behöver ju inte en massa nymodigheter inte, pyttsan på sånt. Men när jag väl stod inne på Media Markt och började dregla lite över denna fining från LG så visste jag att den var ämnad åt mig. Så nu har jag en tv som är så smart att jag kan facebooka i den och säga till den (muntligt!) att googla grejer.

 Och så är den ju så smart att det följde med 3D brillor också. Filmkvällarna kommer alltså numera ske hemma hos mig.. det är ju bara så coolt!
Nu står den på ett gammalt soffbord som jag någon gång tänker rusta upp, men jag har hittat tv möbeln som jag bara måste ha på Rum21.se. Jag kan dock inte bestämma mig för vilket utförande.. Vit eller ek? 

Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins