Instagram
lördag 31 augusti 2013

En sista lördag i augusti

 Det känns som en never ending story detta, jag målar målar och målar lite mer. Fulfuru försvinner och ersätts med vitt och grått, ljuvligt för ögat. 

Men vet ni, det är riktig terapi detta med att måla möbler. Med varje penseldrag bearbetar jag tankar och känslor som annars gärna dränks i sorlet av ett tv-program eller göms bakom fasader inför nära och kära. Sen är det ju ett så sjukt enkelt sätt att se snabba resultat på grejerna. Ni som följer mig på instagram (@alladagarskaos) har ju sett en sneak peak på mitt sjuuukt fina sängbord, och det är mycket möjligt att där slinker in en bild på två byråar som äntligen är på plats i sovrummet.. 

Bilderna som kommer upp på bloggen får faktiskt vänta lite.. för jag upptäckte ett litet dilemma när jag organiserade i sovrummet.. jag har alldeles för mycket kläder.. de får ju knappt plats... Där är grejer överallt för tillfället.. Ni ska få se ett färdigt sovrum alldeles snart, så fort jag fått plats med allt (och jag undrar hur smart det var att jag beställde nya grejer från ellos igår..). 
Nu väntar en middag på fläskfilé, hittepåsås och de vackra rotfrukterna nedan med en kär vän. I skrivande stund har jag ett glas rosébubbel i handen också. 

Vad jag firar?
Livet, kärleken, vänskapen, 
och det faktum att jag fick tre flaskor bubbel på födelsedagsfesten förra helgen.. 
Det finns alltid något att fira :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins