Instagram
torsdag 1 augusti 2013

En dröm om att få drömma

I skrivande stund är jag så trött att jag nog stupar när som helst.. Ni som följer mig på instagram har ju kunnat ana vad jag pysslat med idag, nämligen tapetsering! För första gången har jag tapetserat själv och jag är nästan klar med sovrummet! Tapeten jag använt är ingen mönstrad grej utan det är Genvägen, en slags renoveringsduk från Rusta som gör att jag slipper bredspackla.. för I hate the slipdamm liksom.. och resultatet är faktiskt klockrent! Jag är så nöjd och glad men så trött att jag inte tänker ta ett enda fotografi ikväll (ni får hålla tillgodo och bli uppdaterade senare istället helt enkelt). Utan jag tänker chilla, och drömma mig bort till när jag kan köpa sängen Leirvik från Ikea (till helgen kanske om jag jobbar hårt!) och piffa mitt nya sovrum.. och äntligen få sova mjukt, skönt och ombonat. 

Min längtan är så stor så stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins