Instagram
måndag 29 juli 2013

Storstäd och musiken som förlänger sommaren

 När jag renoverar har jag väldigt lätt att skapa ännu mer oreda runt omkring mig. På något sätt känns det som att det inte är lönt att sköta disk och stök när lägenheten ändå är så kaotisk, och så känns det dumt att plocka undan när den tiden kan spenderas med att spackla något.. Men idag blir det ordning på torpet. Hela morgonen har jag skrubbat och donat, moppat och städat.. Köket är så fint som det någonsin varit och badrummet skrubbas i alla hörn.

Det är ju vettigare att prioritera att ha städat runt omkring sig när man renoverar, så kan jag försöka hålla stök och kaos till ett rum i taget, och ha lugna oaser i resten av lägenheten.

Och samtidigt som jag städar försöker jag utveckla den ultimata sommarplaylistan på Spotify, för än är sommaren inte över! Lyssna HÄR och kom gärna med förslag!

Ett vackert hemmastöpt lavendelljus som jag fick av Cindhy när hon kom på besök häromveckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins